Monday, June 7, 2010

anbanis gatsileba
















ანბანის გაცილება
მნიშვნელობა და აქტიურობა
ინგლისური ენა
III-კლასი

წულაია ხატია

მიზნები და შედეგები
მოსწავლე იგებს მასწავლებლს მითითებებს.მოსთავლე იგებს ლეკსებს,გათვლებს,სიმღერებს.მოსწავლე იგებს ილუსტრირებულ მიკროტექსტს. მოსწავლე შინაარსის გასაგებად იყენებს სათანადო სტრატეგიებს. მოსწავლე კითხულობს და წერს.

რა ცოდნას უნდა ფლობდნენ მოსწავლეები წინასწარ
იციან ანბაბი ,ფერები, თვეები ,დღეები,რიცხვები.ლექსები სეზონებზე, ფერებზე და წიგნში მოცემულ ლეკსიკაზე.არტიკლები,მრავლობითი რიცხვის წარმოება.
შეაფასების საგანი და პროცედურები
დაწყებით კლასებში მასწავლებელი აფასებს მხოლოდ ,,კარგი,, ან ,,ძალიან კარგი,,

რა სასწავლო მასალები და ტექნიკური რესურსებია საჭირო
მოსწავლეები გამოიყენებენ სასწავლო წიგნს, დაფას ,ცარცს.გამოვიყენებთ პროექტორის,მოცემული სურათების აღსაწერად .

გაკვეთილის მსვლელობა გაკვეთილის მსვლელობა :

განწყობის შექნმა. ორგანიზაციული საკითხები
ინტერსესის გაღვივება გონებრივი იერიშის საშუალები.
პრეზენტაცია
მოსწავლეები აღწერენ პროექტზე ნაჩვენებ სურათებს.
სურათზე ასახულ ფიგურებზე ამბობენ ლექსებს.
მღერიან სიმღერებს და იცავენ უცხო ენისთვის დამახასიათებელ ინტონაციას.
მასწავლებელი აფასებს მოსწავლეს.
წარმატებით სწვლისთვის ურიგებს წამახალისებელ ბარათებს .
დიფერენცირებული სწავლება
შეზღუდული უნარის მქონე მოსწავლეები არ არიან.

No comments:

Post a Comment